hola

........ Benvinguts a la Clínica Veterinària Gos.Gat! Telèfon 973.28.93.93 Estem oberts de dilluns a divendres de 11 a 19 hores (abans de les 11, fem domicilis i cirurgies)El primer dissabte, de cada mes, estem oberts de 9:30 a 13:30. Hores concertades al telèfon 973.28.93.93 e-mail: gospuntgat@gmail.com Estem al carrer Juli Cesar, núm. 9 Plaça Castella) de Lleida .....

dimarts, 28 d’agost de 2012

Treballant amb el logo!!


Estic treballant amb el logo!!!!!!!


Ja tinc clar el nom de la meva clínica!!!!!!!!!

Serà Gos.Gat!!!!!!!!!!


Em faltava acabar de decidir-me el color i vaig posar aquesta foto al facebook i entre t@ts els amics, em van ajudar a veure quin color era més maco.

Finalment va guanyar el lila!!!!!!!!!!! 

Quan tingui el logo defintiiu ja el posaré!!!!!!!!!

Gràciessssssss a t@ts els que vau col.laborar amb el tema dels colors!!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada