dimarts, 28 d’agost del 2012

Fotos del local en obres!!

Com ja sabeu, estic treballant amb les obres del local i encara queda molta feina per fer!!!!!

De moment ja puc dir que tinc local!!!!!!!!!! i ara em toca treballar de valent!!

Ara estic en fase de contrucció!!!!!!!!

Moltíssima feina per poder posar en marxa el meu projecte!!  sembla mentida la de coses que es necessita per poder fer-ho realitat.

Però bé, a poc a poc i en bona lletra!!!!

He fet 4 fotos per a què podeu veure el "abans" i el "després"


Aquí podeu veure l'entrada!!!!!!!!

és molt il.luminat el local!!



Aquí segurament, serà el desptax per rebre els meus clients!!




Aquesta serà l'entrada!! on estarà la recepció!!



1 comentari:

  1. Endavant amb el projecte de futur! Mar, Dana i jo ho esperem amb candeletes! Maria Dolors de Candi.

    ResponElimina